פרויקט המדגם - משלמים כסף אמיתי!

במקום לשלם בתלושים, האתר פרויקט המדגם מאפשר סקרים תמורת כסף אמיתי.

חדשות טובות לכל החברים באתר פרויקט המדגם!
האתר פרויקט המדגם המאפשר מילוי סקרים תמורת תשלום, עבר כמה שינויים בזמן האחרון אבל השינוי הכי חשוב לנו הגולשים: האתר מתחיל לשלם כסף במקום תלושים. עד היום, פרויקט המדגם שילם לכל המשתתפים בסקרים כסף בצורת תווי-שי, אך מעכשיו המשתתפים יוכלו לבחור איך הם מעדיפים לקבל את הכסף שלהם מתוך 2 אפשרויות: משלוח הכסף לחשבון PayPal או קבלת הכסף לכרטיס PowerGift - המיועד לביצוע קניות באינטרנט.
למה הם עשו שינוי?
לפי מה שכתוב באתר, משלוח התווים בדואר-רשום גרם להרבה בעיות: עלויות משלוח גבוהות מאוד, מכתבים רבים שחזרו ותלונות של אנשים שלכאורה לא קיבלו תשלומים (למרות שהרישומים הראו אחרת). לכן פרויקט המדגם עוברים לשיטה בטוחה ונוחה יותר.
וזה מה שכתוב באתר:
"הבעיות שצוינו גרמו לכך שכבר זמן רב אנחנו מחפשים אלטרנטיבה למשלוח התווים. התחושה שלנו היא שסוף סוף מצאנו ולא אלטרנטיבה אחת אלא שתיים. לפיכך אין לנו כוונה לשלוח יותר תווים והשיטה הזאת נגמרה. הסיבה החשובה ביותר לכך שאנחנו היום משלמים דרך Paypal או PowerGift היא שהן מאפשרות לנו מידע מדוייק לא רק לגבי בקשת המשיכה שלכם, אלא גם מאפשרות לוודא שהאדם הנכון מקבל את הגמול וגם שהוא קיבל את הסכום שביקש ולא אחרת."


ממש היום, ביקשתי בקשת משיכה מהאתר על-סך של 600 ש"ח לחשבון ה-PayPal שלי. ברגע שהתשלום יגיע, אדאג לעדכן ולהעלות הוכחה מצולמת.

סטטוס תשלומים באתר פרויקט המדגם.



תגובות

  1. כל הכבוד להם ככה רואים שהחברה רצינית.. אני עושה סקרים תמורת כסף כבר שנה באתר הזה, אחלה חברה יש גם את ipanel שהם גם מעולים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal