PayPal (פייפאל) - הבנק הוירטואלי הגדול בעולם

חברת פייפאל מובילה בתחום "הבנקים הוירטואלים". 

לחברה יש כיום מעל ל-230 מיליון מנויים ברחבי העולם.

 

מה זה בדיוק בנק וירטואלי?

בנק וירטואלי הוא בנק לכל דבר, רק שאין לו "סניפים". 
כל העברות הכספים מתבצעות דרך האינטרנט בלבד.

מתוך האתר paypal בנק בשביל מה צריך לפתוח חשבון פייפאל?

הרבה כספים עוברים באינטרנט, ממקומות שונים בעולם. פייפאל הוא בנק "עולמי" שמגשר בין הבנקים בארצות השונות.

דוגמה: האתר פרויקט המדגם משלם לגולשים שלו כסף בתמורה למילוי סקרים באינטרנט. איך האתר משלם למשתתפים? דרך Paypal. לכן אם אתם רוצים להרוויח באתר הזה, מומלץ שתפתחו חשבון Paypal, אם עדיין אין לכם אחד.

דוגמה נוספת: נניח שמישהו שנמצא בניו-זילנד חייב להעביר לי 1000$. איך הוא עושה את זה? הוא מעביר 1000$ מהחשבון בנק שלו בניו-זילנד לחשבון הפייפל שלו. מחשבון הפייפל שלו, הוא מעביר את הכסף לחשבון הפייפאל שלי, ואני בתורי מעביר את הכסף מהחשבון פייפל שלי לחשבון הבנק שלי בארץ (לבנק הפועלים, לדוגמה) או לחילופין: אני יכול להשתמש בכסף שלי שנמצא בפייפל לצורך קניית מוצרים באינטרנט (באתר ebay לדוגמה).

האם זה בטוח?
בהחלט. חברת פייפל היא בעלת שם עולמי: אנשים, עסקים וחברות רבות בעולם משתמשות בשירותי החברה. לפייפל מערכות אבטחה מתקדמות, כמו לכל בנק רגיל.

היקף התשלומים המועברים ב-Paypal לאורך השנים.
יותר מ - 175 מילארד דולר הועברו דרך paypal עד 2016.

 

האם חייב למסור את פרטי כרטיס האשראי שלי לפייפל?

לא. אם פותחים חשבון פייפאל לשם קבלת כספים ולא לשם העברת כספים (לצורך קנייה באינטנרט, לדוגמה) אז אין כל צורך למלא פרטי כרטיס אשראי: בהרשמה לפייפאל, ניתן לדלג על שלב זה.
יחד עם זאת אם אתם רוצים לקבל כספים לחשבון שלכם או למכור משהו באינטרנט (למשל איביי) ולקבל על זה תשלום - אתם חייבים לאמת את החשבון שלכם ע"י הזנת פרטי כרטיס אשראי. 




אימות חשבון פייפל (paypal verification)

 

למה צריך אימות?

הרבה אתרים באינטרנט שדרכם אתם יכולים לעשות כסף, משתמשים בפייפל כדי לשלם לכם (לא חסר דוגמאות לאתרים כאלה אפילו אתרים ישראלים בארץ כגון: פרויקט המדגם). אם חשבון ה-paypal שלכם אינו מאומת, חלק מאותם אתרים לא יוכלו להעביר לכם את התשלום שמגיע לכם וחבל! על מנת להימנע ממצב כזה וכן לקבל את כל התשלומים שלכם, אתם פשוט צריכים לוודא שהפייפל שלכם מאומת. פייפל דורשים אימות כדי למנוע מחשבונות פיקטיבים לבצע כל מיני פעולות באינטרנט, וכאשר אתם מאמתים את החשבון שלכם הם יודעים שמדובר באנשים אמיתיים. 

איך מאמתים?

נכנסים לחשבון שלכם ובסרגל העליון לוחצים על "אמת חשבון". מגיעים לדף שבו יש צורך להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלכם. חובה שזה יהיה כרטיס בינלאומי או אפילו ויזה נטענת. פייפל צריכים לוודא שהפרטים האישיים שלכם תואמים את הפרטים האישיים שלכם כפי שהזנתם אותם כשפתחתם את החשבון. אחרי שהזנתם את פרטי האשראי, Paypal יחייבו אתכם בסכום סמלי של 8 שקלים (שיוחזרו אליכם אחרי כמה ימים). אחרי כמה ימים, בדקו בדף פירוט החיובים של הכרטיס מחברת האשראי ותוכלו לראות ליד החיוב של 8 השקלים שכתוב paypal וכמו כן כתוב קוד בן 4 ספרות שאותו תצטרכו להזין בעמוד "אמת חשבון" בפייפל. 

אחרי כל התהליך הזה יוחזרו אליכם 8 ש"ח והחשבון שלכם יהיה מאושר.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal