סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

אתר הסקרים סקרנט
סקרנט. מומלץ להתרחק. 
לא הכל ורוד ומושלם בתעשיית הכסף באינטרנט.
כמו שאני יודע להמליץ לכם על אתרים שכדאי לעשות דרכם כסף, כך אני יודע להמליץ לכם (וחשוב שתדעו) על אתרים שכדאי להתרחק מהם כי שם אי אפשר לעשות כסף! 

ביקורת רעה על סקרנט:

הפוסט הבא, לשם שינוי הוא ביקורת רעה על אתר הסקרים "סקרנט". בגלל שהאתר סקרנט דאג לשמור על התחת שלו מבחינה משפטית, ובגלל שאני לא רוצה להיות חשוף כאן לתביעות על השמצה והוצאת דיבה, רק אומר שכל מה שכתוב כאן הוא בגדר המלצה אישית ודעה אישית בלבד, שמבוססת על ניסיון אישי באתר סקרנט.   
הפוסט הזה הולך להיות ארוך אבל שווה קריאה! יהיו כאן הוכחות, תצלומים, והשוואות בין אתרי הסקרים הקיימים באינטרנט. למי שאין לו זמן או סבלנות לקרוא את הכל, אז רק אסכם ואומר את זה: כל מי שרשום באתר סקרנט - אני ממליץ לו להפסיק את החברות שלו באתר מיד. כל מי שעדיין לא מכיר, לא שמע או לא רשום באתר סקרנט - אני ממליץ לו להתרחק מהאתר הזה.
אני לא רוצה שתצאו פראיירים, אני לא רוצה שיעבדו עליכם, אני רוצה שתרוויחו כסף מהאינטרנט ושתיזהרו מאתרי רמאות למיניהם וזאת הסיבה שאני עכשיו כותב את הפוסט הזה בשבילכם.

אז בואו נתחיל: 

נרשמתי לאתר סקרנט לפני יותר משנתיים. פחות או יותר באותו הזמן נרשמתי לעוד אתרי סקרים כגון פרויקט המדגם, איפאנל וגם panel4all. בזמן שבאתרים האלה קיבלתי סכומי כסף שעומדים על מאות ואפילו אלפי שקלים, מהאתר סקרנט לא קיבלתי אפילו שקל אחד.

הנה כמה צילומים של סכומי הכסף שצברתי מתוך אתרי הסקרים השונים:
נתחיל מהאתר פרויקט המדגם, עד עכשיו עשיתי שם יותר מ-1250 שקלים. הם משלמים בזמן, אין בעיות בכלל (כסף ל-paypal)
פרויקט המדגם כסף מסקרים
צבירת כסף באתר פרויקט המדגם. 

באתר איפאנל (iPanel) עשיתי יותר מאלפיים שקלים, משלמים תוך כמה ימים מרגע הבקשה, אין בעיות בכלל (תלושי קנייה לבחירתכם).

ipanel - כסף מסקרים
יותר מ-2000 שקלים מהאתר ipanel. 

האתר Panel4all - קרוב ל-900 שקלים עד עכשיו, חלק קיבלתי וחלק אני שומר באתר ואמשוך אותם ברגע שאצטרך. משלמים בזמן, אין בעיות. 


צבירת כסף באתר פאנלס
האתר Panel4all. קרוב ל-900 ש"ח עד עכשיו. 

אבל: הינה הכוכב שלנו, אתר סקרנט.. אחרי מענה על הרבה סקרים, צירוף חברים וכו' - הצלחתי לצבור סכום עלוב של פחות מ-70 שקלים. הבעיה היא שאפילו את הסכום העלוב הזה לא קיבלתי. כמו שאתם רואים גם התגמולים לכל מענה על סקר הם אגורות שחוקות (בניגוד לאתר panel4all למשל - ששם גם אם נכנסת לסקר ולא ענית עליו כי נתוניך לא מתאימים - אתה בכל זאת תקבל חצי שקל על הטרחה).

סכום כסף עלוב ביותר מהאתר סקרנט
פחות מ-70 ש"ח אחרי שנתיים. פשוט בושה. 

בתקנון של האתר סקרנט כתוב שברגע שמגיעים לסכום של 55 שקלים - הם שולחים צ'ק של 50 שקלים (הם לוקחים 5 שקלים עמלה על השליחה). אז מה הבעיה? אחרי שהגעתי ל-55 ש"ח, אני מחכה יותר מחודש לקבל את הצ'ק והוא פשוט לא מגיע. התחלתי לשלוח לחברת סקרנט אימיילים (רציתי אפילו להתקשר ולברר אבל אין בשום מקום באתר טלפון ליצירת קשר). רק אחרי ששלחתי את האימייל השלישי שלי, קיבלתי תגובה אחרי כמה ימים.
והנה מה שרשמתי להם:

שלום לצוות אתר סקרנט.
זוהי הפעם השלישית שבה
אני פונה אליכם מהסיבה שאין מענה ותגובה מצידכם.
אני חבר בפאנל הסקרים
שלכם באתר סקרנט, וכבר לפני כמה שבועות עברתי באתר את סכום המינימום לתשלום
שעומד על 55 ש"ח.
רציתי לשאול בבקשה מתי אתם שולחים תשלומים?

תודה


והנה התגובה שקיבלתי:


יש לזכותך בחשבון סקרנט סכום של 66.85 ש"ח כאשר 31.75 אושרו
לתשלום ו 35.10
טרם אושרו לתשלום ויאושרו לאחר גביה מהלקוח ע"פ התקנון בסעיף 5.3.
כאשר יצטבר בחשבונך סכום של כ – 55 שקלים תשלח המחאה .
תודה על הסבלנות.
לימור
צוות סקרנט 


אני לא יודע מי זאת לימור ומה תפקידה באתר סקרנט, אבל היה מעניין אותי, מהו אותו "סעיף 5.3" בתקנון שלהם. אז הלכתי ובדקתי, והנה מה שמצאתי:

   5.3. ידוע למשתמש כי התגמול שהאתר משלם לחברים בעבור מילוי הסקרים ממומן על ידי מזמיני הסקרים. כמו כן ידוע למשתמש שהמשתמש והחברים שצירף זכאים לתגמול רק לאחר שהכספים ששולמו ע"י מזמיני הסקרים התקבלו באתר, וכי במקרה שמזמין סקר לא שילם לאתר בגין הסקר מכל סיבה שהיא יהיה האתר זכאי לדחות את תשלום התגמול עד לקבלתו ממזמין הסקר, ולבטלו באם לא הצליח לגבות תשלום כאמור במאמץ סביר מבלי לספק כל הסבר, בכפוף לאמור להלן. בכפוף לאמור בסעיף 5.3 להלן, ישולם התגמול לחבר בחודש שלאחר קבלת התשלום ממזמין הסקר. 


ומאיפה לי לדעת אם הלקוחות של סקרנט שילמו להם או לא? וגם אם אני יודע אם שילמו או לא - זה לא אמור לעניין אותי. אם הבטחתם תשלום על סקרים לגולשים שלכם - אתם צריכים לשלם, ולא - אתם פשוט רמאים.

בקיצור נמרץ, האתר סקרנט פותר את עצמו מלשלם למשתתפים מבלי לספק כל הסבר. התקנון הארוך באתר הוא כיסוי תחת רציני. באתרי הסקרים האחרים, הדבר הזה בכלל לא קיים - כולם משלמים ובזמן!

לפני שהחלטתי לכתוב את הפוסט הזה, חיפשתי באינטרנט איזושהי הוכחת תשלום מהאתר סקרנט - ולמען האמת לא הופתעתי שלא מצאתי כלום, בעוד שלאתרים האחרים בתחום יש עשרות הוכחות תשלום ברשת. כנראה האתר סקרנט לא שילם לאף אחד מעולם וגם לא הולך לשלם לאף אחד.

אז שלא יעבדו עליכם עם הבטחות מפוצצות כמו:


דף הבית באתר סקרנט
דף הבית באתר סקרנט. אני אלרגי לבולשיט. 

עוד משהו מעצבן אצלהם: ניסיתי להסיר את עצמי מהאתר שלהם כדי שלא אקבל יותר סקרים מהם - אבל אי אפשר לעשות את זה דרך האתר שלהם. אפשר להפסיק את החברות באתר רק ע"י שליחת מייל אליהם.
אז כל מי שרשום שם ורוצה להפסיק את החברות שלו באתר סקרנט, שפשוט ישלח מייל לדוא"ל הזה:  remove@sekernet.co.il (לפי מה שכתוב באתר שלהם, ככה הם יסירו אתכם מרשימת התפוצה ולא תקבלו גם הזמנות לסקרים שלהם). 

מה לגבי אתרי סקרים אחרים?

לא הכל שחור בתחום הזה. יש עוד הרבה אתרי סקרים אחרים שאתם יכולים להרוויח מהם כסף לא רע בכלל. תענו על סקרים ותרוויחו. אל תתנו לאתרי סקרים כמו סקרנט להרוס את המוניטין ואת השם של חברות אחרות בתחום הזה. כאן תוכלו למצוא את רשימת אתרי הסקרים המומלצים (מעודכן ל-2020): רשימת אתרי סקרים מומלצים

יכול להיות שיעניין אתכם לקרוא גם:

טיפים להרוויח יותר מאתרי סקרים



תגובות

  1. תודה רבה על הפוסט , בהחלט עכשיו אני מתכוון לצאת מהאתר שלהם....פשוט ביזבוז של זמן

    השבמחק
  2. לגבי סקרנט:
    בחשבוני יש כבר למעלה מ 70 שקלים ולא קיבלתי תגמול, הם ענו לי לפניה הראשונה בדיוק באותה תבנית כפי שציינת.
    מה שאני יכול לתרום זה את כתובתם והשם המסחרי:
    תבואות הארץ 3
    שיכון דן תל אביב
    חברת מודוס
    קומה 3

    השבמחק
    תשובות
    1. אהלן, גם אני מנפגעי סקרנט בהתכתבות עניפה כבר 4 חודשים עם אותה גב' לימור. הגעתי לבלוג הזה אחרי שחיפשתי לראות אם אני לבד או לצערי כפי שצפיתי אחד מיני רבים שנפגעו מהם.

      אני גם עו"ד במקצועי כך שבמ"ש לא מפחיד אותי וזה מקומם מאוד. ממש מרמה.
      האמת שהיכ נכון היה להתאגד לתביעה ייצוגית נגדם. אבל זה דורש הרבה יותר זמן והתעסקות. אם לא אקבל בעוד חודש את הכסף (כרגע מה שחסר להשלמת 55 ש"ח שנגבו על ידם לטענתם זה 5 ש"ח בלבד..) -אגיש נגדם תביעה קטנה.
      למי שמעונין : einava2@gmail.com

      מחק
  3. גם אני נרשמתי לסקרנט.
    מתברר שהזמן המוקצב לענות לסקר הוא קטן מאד, ואינו מאפשר לי להגיב בזמן, גם לאחר עבודתי. מסיבה זו, החלטתי לבטל את קבלת הסקרים מסקרנט. שלחתי הרבה הודעות לחברה. הם לא הגיבו והמשיכו לשלוח, ולראשונה, להציף את המחשב שלי בהרבה מיילים אודות סקרים חדשים. וזה היה משהו בלתי רגיל. שלחתי שוב הודעות עם דרישה להפסיק. הם התעלמו ממני וזה עלה לי בעצבים. בגלל שלא היה מספר הטלפון שלהם, חיפשתי עוד אתרים אחרים, ולהפתעתי הגעתי לאתרך המרשים. תודה לך מר שמואל יצחק. שם, באתרך, מצאתי כתובת המייל להסרה. ואני מקווה ומתפלל שזה יעבוד, והחברה תסיר סוף סוף את כתובתי מרשימת תפוצתם.
    שנית, אני מבין מדבריך שאי אפשר להגיש תביעה משפטית על ההטרדה ועל שליחת דואר זבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התמיכה רמי,
      אני לא עורך-דין ואני לא יודע בדיוק אם אפשר או אי-אפשר להגיש תביעה משפטית. אמרתי רק שלדעתי הם כיסו את עצמם משפטית כך שהם לא חייבים לשלם ולספק הסברים למשתתפים. לדעתי, "האותיות הקטנות" האלה בתקנון שלהם מגינות עליהם במקרה שמישהו ירצה להגיש תביעה.

      מחק
  4. לצערי גם אני הגעתי אחרי שנתיים לסכום מעל 55 שקלים וכשביקשתי למשוך את הכסף הם כתבו לי בדיוק מה שכתבו לך!!!
    זה מעצבן אותי מאד ואני לא מוכנה לשתוק על רמאות כזאת....

    השבמחק
  5. כוס אמא שלהם גם עלי עבדו אותו נדבר
    אתר של רמאים סתם ביבזתי את הזמן

    השבמחק
  6. מצטרף לתגובות...כמוני כמוכם....אם אין להם בושה , לאנשים שממש הזיעו בשביל55 שקל עלובים.

    אין ברירה אלא רק לתבוע אותם....וגם לטרטר אותם. תשימו לב שהם לא מוכנים לתת אפילו הטלפון שלהם.

    אשמח להצטרף לכול תביעה נגדם .

    moonwindsun@gmail.com משה מור.

    השבמחק
  7. פשוט ככה!! מילה במילה!!! עלובים!!!!
    אולי לעשות עליהם כתבה שעוד אנשים ייזהרו מהם?
    מי מזמין מהם סקרים בכלל? נוכלים!

    השבמחק
  8. מצטער לאכזב אתכם אבל אני קיבלתי בהמחאה את התמורה המגיעה לי וגם שנה שעברה קיבלתי מה שמגיע לי ולא זכורה לי שהיו בעיות כל שהן וגם שרות של תגובה מהירה לשאלותי קיבלתי אז סקרנט כלפי היו בסדר גמור מצטער לאכזב ...

    השבמחק
    תשובות
    1. מניסיוני הקצר עימם : הם לא כדאיים בקשר כלל.
      1.התכתבתי עימם חד כיוונית-כלומר אני כותב והם לא עונים.
      2.הסקרים שלהם -על 0 ,1 ,1.5 -לא שווה את הזמן .

      מחק
    2. אני כבר שנתיים מקבלת מסקרנט צקים בתמורה לסקרים שעונה, נראה לי פוסט לא מעודכן וחבל

      מחק
  9. ואתרים אחרים כן בטוחים. או שיום אחד אני יגלה שזה בכלל האקר?

    השבמחק
  10. צר לי לאכזב פה אבל ההכפשות לא נכונות בחודש האחרון קיבלתי צק. ביקשתי וקיבלתי. אמנם אני רשומה מלא זמן באתר אבל בזמן הזה הזמינו אותי גם לקבוצות מיקוד וגם שם קיבלתי תווים לקנייה

    השבמחק
  11. כמה מפתיע... הגעתי לסכום שצריך ואני רואה שהם שינו את כתובת האתר, ולא טרחו להודיע למישהו מה הכתובת החדשה... חבל שלא ראיתי את הפוסט הזה קודם...

    השבמחק
  12. תודה רבה רבה על הפוסט הצלת אותי

    השבמחק
  13. אני רשומה בכל האתרים שציינת ודוקא כן מקבלת מסקרנט שיקים על כל 50 שח מאושרים. הם גם עושים העברה בנקאית במקום. דוקא לא מרוצה מpanel for all ואפילו הפסקתי לענות על סקרים כי פעמיים לא שלחו לי 60 שח וטענו שכן שלחו. אחרי מעל שנה של תכתובות שהם טענו שכן זיכו ואני טוענת שלא, פשוט נכנעתי ועזבתי אותם. הם זיכו אבל על משהו מהעבר ואני לא קיבלתי את מה שמגיע לי מהם ומפה הבילבול אצלהם ולא מוכנים לשלם וממש מתעקשים שאני טועה. חוץ מזה אצלהם אתה צריך להגיע למעל 750 נקודות כדי לפרוע 600 ולקבל 60 שח. משהו דפוק. כך שתמיד אחרי שתפרע ישאר שם בקופה 150 נקודות. גם על זה פניתי בזמנו כי לא הגיוני שב600 לא נפתח לי הכפתור של הלפרוע וכך כל פעם אבל התשובה היתה שככה המנהל ירון החליט.
    לגבי הוכחות תשלום מציעה לכם להכנס לפייסבוק יש דף שנקרא "סקרים ונהנים". ובו המלצות לחברות סקרים והוכחות תשלום מהם.

    השבמחק
  14. היי תודה רבה על הפוסט!! לגבי סקרנט , זה נכון מאוד, נמצאים בחברה הזאת אנשים מאוד לא נעימים, בלשון המעטה. חיפשתי לכתוב ביקורת שלילית עליהם און ליין לאחר חוויה מאוד לא נעימה שהייתה לי איתם, ולא מצאתי פלטפורמה! אבל יש את גוגל מפות ויש לי מעל 24 מליון צפיות, אז דואגת ליידע אנשים , כי ההתנהלות שלהם מאוד לא הוגנת. ולגבי 4 אתרי הסקרים שמעודכנים ל 2020,אחד מהם לא פעיל. מציעה לעדכן, וגם ליידע אותנו אם יש עוד דרכים לעשות כסף ואיפה עוד אפשר לקרוא אותך או דרכים ליצור עמך קשר. אל דאגה אני סוקרת כמוך שמנסה לשרוד 🙂

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal