iPanel - סקרים תמורת תשלום

מה יותר קל מלשבת בבית, לענות מידי פעם על סקרים באינטרנט - ולהרוויח על זה תווי שי?

חברת ipanel מציעה: סקרים תמורת תגמול משתלם!






חברת ipanel היא חברת סקרים ישראלית הפועלת משנת 2006, ויש לה ניסיון מקצועי רב-שנים בתחום עריכת סקרי צרכנות ודעת קהל. iPanel מאפשרת לכל תושב ישראלי מגיל 12 ומעלה להשתתף ולענות על סקרים באינטרנט תמורת תשלום שניתן בצורת שוברי-קנייה של תו-הזהב או שוברים דיגיטליים של BUYME למימוש במגוון רשתות.


בנוסף למענה על סקרים, אפשר לצרף חברים לאתר, ולהרוויח על כל חבר שמביאים 15 נקודות. כל 500 נקודות הם 50 ש"ח בתלושים. כל פעם שמגיעים למינימום צבירה של 50 ש"ח ניתן למשוך את הכסף, שנשלח בדואר רשום עד הבית. יש עוד אתרים שמציעים סקרים תמורת תשלום באינטרנט אבל האתר ipanel נחשב לבין הראשונים בתחום. 


תגמולים עבור מילוי סקרים באינטרנט
תלושים שמקבלים מהאתר איפאנל

כדאי לשים לב

יש גולשים שמנסים לרמות את האתר ונרשמים עם פרטים כוזבים, וזה איסור מוחלט לפי התקנון שלהם. כמו כן, יש כאלו שרושמים תחתם משתמשים פיקטיביים. אל תחשבו שהאתר איפאנל לא יעלה עליכם. יש שיטות מתוחכמות לבדוק אם הפרטים שלכם אמיתיים או לא. לכן, אם אתם רוצים להרוויח כסף מאתרי הסקרים - הירשמו לאתר רק עם פרטים נכונים ואמיתיים שלכם, אחרת - החשבון שלכם ייחסם, לא תקבלו כסף ולא תוכלו להירשם בעתיד ולהרוויח, וחבל. 


הוכחות תשלום מהאתר iPanel





כמה סקרים מקבלים וכמה אפשר להרוויח?

לאחר ההצטרפות לאתר איפאנל, תתבקשו למלא סקר פרופיל (שעליו גם תקבלו נקודות) שמטרתו לפלח אתכם. בשאלון הזה יכולים לשאול אתכם שאלות אישיות, לדוגמה:  "כמה אתה מרוויח בחודש" או מה עיסוקך העיקרי". הרבה אנשים קצת חוששים מהשאלות האלה, אבל באמת שאין צורך. מטרת השאלות האלה היא למחקר בלבד (לצורכי סטטיסטיקה), איפאנל היא חברת סקרים גדולה ומכובדת והם לא עושים כל שימוש אישי בפרטים שלכם.

המטרה של שאלון הפרופיל הראשוני היא לדעת האם לשלוח אליכם את הסקר או לא. 
למשל: נניח שיש להם סקר חדש בנושא תחבושות היגייניות, אז מן הסתם שאיפאנל ישלחו את הסקר רק לנשים בגיל מסוים. 
עוד דוגמה: נניח שיש להם סקר בנושא חברות ביטוח לרכב. אז ברור שהם ישלחו את הסקר לאנשים שיש בבעלותם רכב, כי כל השאר לא רלוונטיים. 
ולכן iPanel צריכים שתמלאו קודם סקר פרופיל - כדי שידעו איזה סקרים לשלוח לכם



תגובות

  1. איזה סוג של תלושים מקבלים ?!
    תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ישנה אפשרות בחירה באתר.
      ברגע שאתה מזמין את התלושים לבית שלך אתה יכול לבחור בין תלושים של רב-תו לבין תו-הזהב. זה לא כל כך משנה כי שניהם מציעים מגוון רחב מאוד של חנויות שבהם אפשר לממש אותם.

      מחק
  2. היי נרשמתי לזה אבל לא שולחים לי סקרים בכלל

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תוודא שמילאת את שאלון ההיכרות הראשון באתר. בלי למלא אותו, האתר לא ישלח אליך סקרים. שנית, תוודא שהמייל שהזנת באתר הוא אכן מדויק.
      צריך לזכור שלא כל יום יש סקר. לפעמים יש סקר אחד בשבוע ולפעמים יש 3 סקרים ביום אחד. ברגע שיהיה לאתר סקר שיתאים לך הם ישלחו לך הזמנה למלא את הסקר באימייל.
      בהצלחה.

      מחק
  3. אני מאוד רוצה להירשם לאחד מאתרי הסקרים אך אני מפחדת שבשלב של מסירת הפרטים כגון: תעודת זהות, מספר טלפון, כתובת וכו' אנשים יוכלו להשיג את הפרטים שלי ולנצל אותם לרעה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי.
      אני מבין את החשש שלך.
      אבל באמת שאין צורך לחשוש כי אתרי הסקרים האלו שאני ממליץ עליהם - פועלים לפי חוק רישום מאגרי המידע בישראל ושומרים על פרטיות המשתתפים. כל השאלונים הם אנונימיים לגמרי. הסיבה שהם צריכים את תעודת הזהות שלך היא בגלל שהם רוצים לוודא שמדובר באדם אמיתי שעונה על הסקרים ולא ברובוט (או סתם אנשים שמפברקים זהויות כדי להרוויח כסף מסקרים).
      את הכתובת שלך הם צריכים בשביל לדעת להיכן לשלוח לך את הכסף שמגיע לך בעבור הסקרים שמילאת. כל שאר הפרטים - כמו גיל, תעסוקה וכו' נועדו לצורך מחקר וסטטיסטיקה בלבד.
      הם לא עושים שום שימוש בפרטים האישיים האלה ולא מנצלים לרעה.
      ויסכימו איתי אלפי הגולשים הרשומים באתרים האלה כבר שנים.
      בהצלחה!

      מחק
  4. ipanel לא משלמים, מאות של שקלים הרווחתי אצלם והם מחקו את הכל.

    השבמחק
  5. הצטרפתי לאתר ומילאתי את שאלון ההיכרות אבל לא קיבלתי עליו נקודות בכלל ואמרת שקיבלת.
    אני צריכה לשלוח להם מייל על זה? זאת תקלה או שהם כבר לא מביאים נקודות על שאלון ההצטרפות?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal