4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

מיהם ארבעת אתרי הסקרים המובילים, המשתלמים והרווחיים ביותר שנמצאים כיום באינטרנט? (מעודכן ל-2020)

כיום יש כמה וכמה אתרי סקרים שמשלמים כסף לגולשים עבור מילוי סקרים באינטרנט. מניסיוני באתרי הסקרים בשנים האחרונות, למדתי שחלק מן האתרים האלה יותר טובים וחלקם פחות טובים. לחלקם שווה מאוד להירשם ולענות על סקרים, ולחלקם האחר - לא משתלם כל כך. 

אז נתחיל?

רשימת האתרים המומלצים

 

1. iPanel

 את המקום הראשון, לוקח האתר ipanel. אי אפשר להגיד מילה רעה על האתר הזה: יש די הרבה סקרים יחסית, אפשר לצרף בו חברים, והדבר הכי מדהים בו שהתשלום מגיע תוך יומיים-שלושה במכתב דואר רשום עד הבית, מרגע ביצוע המשיכה. אמנם אפשר למשוך את הכסף באתר כל פעם שמגיעים ל-500 נקודות (50 ש"ח), אבל אני כבר מגיע לסכום הזה דיי מהר, ומעדיף לצבור כל 2000 נקודות ביחד או אפילו 3000, ורק אז לבקש הוראת משיכה. 
תשלום של 300 שקלים מ-ipanel

עדכון: iPanel משלם בתו-הזהב, כרטיס נופשונית או BuyMe.

סקרים באינטרנט

2. Panel4all

חוץ מזה שהאתר panel4all הוא שייך לחברת הסקרים הרשמית של הכנסת, יש בו גם הרבה סקרים בתחום הצרכנות. גם באתר panel4all אפשר כמובן לצרף חברים או משפחה ולקבל תשלום על כך. החיסרון היחידי שאני מוצא באתר הוא שלפעמים האתר לא שולח התראות באימייל על סקרים חדשים באתר. ולכן אם לא רוצים לפספס סקרים חדשים, חייבים להיות מעודכנים ולהיכנס לאתר מידיי פעם, או לחילופין, להוריד מהאתר שלהם את תוכנת ההתראות. אבל זה לא ממש חיסרון יחסית לכמות הסקרים המכובדת שיש באתר כל חודש.
תשלום מ-panel4all.


כסף מהבית



3. PanelView

האתר הזה הוא מאוד מיוחד מכיוון שהוא האתר הכי חדש מכל אתרי הסקרים האלו אבל מה שמפתיע בו זה שהוא שולח יחסית הרבה סקרים ולכן אפשר לצבור בו כסף מהר. קיבלתי ממנו כבר כמה פעמים תשלומים, כך שהאתר מאוד אמין ואיכותי. האתר משלם באמצעות תווי-קנייה.  

1. פרויקט המדגם

פרוייקט המדגם הוא אתר מאוד מיוחד. מעבר לפאנל צרכנים (עם תשלום) יש באתר שאלונים ומבדקי אישיות (בלי תשלום). זה טוב לכל מי שמעניין אותו לדעת יותר דברים על עצמו מבחינה פסיכולוגית והתנהגותית. למה רק במקום הרביעי? כי בפאנל פרוייקט המדגם יש מעט סקרים יחסית, וזה החיסרון היחידי למעשה. אפשר לצרף באתר חברים, ונוחות השימוש באתר היא גבוהה מאוד. 
היתרון הענקי של האתר: תשלום כסף של ממש (ולא תווים) באמצעות PayPal. בנוסף, אתם יכולים לקבל את כספכם באמצעות גיפטקארד.  
תשלום מפרוייקט המדגם.

פרויקט המדגם

מה לגבי שאר האתרים בתחום הסקרים שלא הוכנסו לרשימה הזו?

שאר האתרים בתחום הסקרים באינטרנט הם נכון להיום מאכזבים במקצת ולכן לא הוכנסו לרשימת האתרים המומלצים. זה כולל את האתרים סקרנט, אוכמניות (בלובריז), מכון ברנדמן, מכון שריד, ועוד הרשימה נמשכת. המשותף לכולם הוא למעשה צבירת נקודות איטית במיוחד (לרוב בגלל תדירות סקרים נמוכה).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal