דרישת תשלום

אם אתם זכאים לקבל תשלום מאתר כלשהו - מה עליכם לעשות כדי לקבל אותו?


דרישת תשלום זהו למעשה הטופס שמודיע על זכאות לקבל תשלום. למשל - אני שותף ברשת השותפים WeSell, צברתי שם עמלות מהפרסום והצלחתי להגיע  לרף של התשלום. WeSell ישלחו לי אימייל שבו הם מודיעים שנצבר לזכותי סכום כסף מסוים, והם רוצים לשלם לי אותו. בנוסף לכך, הם גם מבקשים שאני אשלח להם חשבונית על מנת שהם יוכלו לשלם לי את הכסף שמגיע לי. 
הנה תצלום של דרישת תשלום מרשת השותפים wesell לדוגמה:


דרישה לשליחת חשבונית
הודעה מ-wesell על זכאות לקבלת תשלום כנגד שליחת חשבונית


איך שולחים להם חשבונית כדי לקבל את הכסף?


1. אם אני עצמאי - אני יכול לשלוח להם חשבונית בעצמי בלי בעיה!
2. אם אני שכיר  - אני יכול להיעזר בשירות שמציעות חברות שעוסקות בתחום, כמו למשל חברת החשבונית של השכיר בע"מ. החברה הזאת תשלח להם חשבונית ותטפל בכל הניירת ולבסוף אקבל את התשלום שמגיע לי דרכה. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal