הוכחת תשלום מהאתר cash4mail

למי שלא מכיר, האתר קאש4מייל הוא אתר שמשלם כסף עבור צפייה באימיילים פרסומיים. אתמול קיבלתי מהאתר תשלום של 123 שקלים ישירות לחשבון הבנק שלי. יכלתי למשוך את הכסף בצ'ק או ישירות לחשבון פייפל, אך העדפתי שישלחו לי לחשבון הבנק שלי כי זה הכי נוח לי. כאשר ביקשתי את התשלום באתר קאש4מייל, הם שלחו לי הודעת אימייל וזה מה שהיה כתוב בה (לחצו על התמונה כדי להגדיל):

הודעה על זכאות לתשלום

נפלא! רציתי לבדוק אם באמת קיבלתי את הכסף בבנק. רק יום למחרת ראיתי שבאמת נכנס הכסף לחשבון שלי. הנה תצלום מסך של תנועות העו"ש בחשבון. התשלום מקאש4מייל מופיע תחת הסימון "זיכוי מלאומי", וזאת בגלל שהבעלים של האתר Cash4mail שולח כספים ותשלומים לגולשי האתר דרך בנק לאומי.  

מתוך האתר של בנק הפועלים
הכסף הועבר לחשבון הבנק שלי

יש יתרון בולט לאתר קאש4מייל על-פני אתרי כסף באינטרנט אחרים. כי בניגוד להרבה אתרים, קאש4מייל משלמים כסף אמיתי. לא תלושים, לא מתנות, אלא כ-ס-ף. וזה כמובן בהחלט מוכיח שאפשר לעשות כסף באינטרנט דרך האתר הזה. 

תגובות

  1. האם יש דרך שהם שולחים דרך לחשבון הPAYPAL?
    כי אין לי חשבון בנק...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal