פרויקט המדגם (שוב) לא מאכזבים!

לפני כמה ימים, שוב קיבלתי תשלום מהאתר פרויקט המדגם. הפעם קיבלתי מהם 550 ש"ח (הם שלחו לי כסף דרך paypal).
אחרי ניסיון עם כמה אתרי סקרים באינטרנט, אני יכול לומר לכם בפה מלא: האתר פרויקט המדגם זה האתר הכי משתלם להרשם אליו. אם אתם מחפשים להרוויח כסף לחשבון הפייפל שלכם (ולא לקבל תלושים או מתנות אחרות, כמו שרוב אתרי הסקרים מציעים) - אז פרויקט המדגם זה האתר בשבילכם! ממלאים סקרים - ומקבלים כסף בתמורה. פשוט וקל. 

תשלום מפרויקט המדגם
530 שקלים אחרי העמלה ש-paypal לקחו. לא רע אה? 


תגובות

  1. אתה מתכוון לאתר: https://www.midgampanel.com ?
    אני רשום אלייהם משנת 2014 ולא שמתי לב, והיום התחלתי להתעניין בזה.
    האם אני יקבל סקרים במייל או באתר עצמו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם שולחים סקרים למייל.
      אם לא שמת לב עד עכשיו, אז אני ממליץ שתכנס לאתר שלהם ותבדוק אם המייל שלך מעודכן שם, כדי שלא תפספס סקרים.
      בהצלחה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal