3 אתרים שמשלמים כסף ל- Paypal כולל הוכחות

היי חברים מה שלומכם?
בזמן האחרון לא יצא לי לכתוב ולעדכן אתכם... מה לעשות, ככה זה כשאתה סטודנט - אין לך כמעט זמן פנוי. 
אז בהזדמנות הזאת אני רוצה להראות לכם כמה צילומי מסך מהחשבון שלי בפייפל - ולהזכיר לכם שאפשר לעשות כסף פסיבי מאתרים שונים באינטרנט. 

אני אתמקד בעיקר ב-3 אתרים שאני מאוד אוהב, ששולחים כסף ל-PAYPAL.

באמצעות אותם אתרים כל אחד יכול לעשות כסף - גם אם אתה ילד בן 10 או זקן בן 100.

תשלום 1 - מהאתר Linkbucks


אז ככה, נתחיל עם האתר לינק-באקס שהוא אתר קיצור כתובות (הסבר על קיצור כתובות ואיך עושים בזה כסף).
הנה לפניכם אחד התשלומים שקיבלתי לפני כמה ימים מהאתר הזה:

כסף לפייפל
תשלום מהאתר link bucks

בסך הכל מדובר ב-11 ומשהו דולר שקיבלתי, זה לא הרבה כסף - אבל כשכסף כזה נכנס כל חודש לחשבון פייפל, באופן פסיבי בלי מאמץ, אז יש סיבה לשמוח. 
עדכון: האתר הזה נסגר לצערנו. הבשורה המשמחת היא שהאתר adfly שפועל באותו שיטה הוא אתר מצליח מאוד. על האתר adfly תוכלו לקרוא בהמשך הפוסט הזה. מסתבר שגם כאן כמו בכל תחום אחר - בדרך כלל הגדולים והחזקים שורדים.

תשלום 2 - מהאתר Adfly


התשלום הבא שאני הולך להראות לכם הוא גם מאתר קיצור כתובות וותיק שנקרא adf.ly (למי שלא מכיר). אז החודש קיבלתי מהם קצת פחות מ-15 דולר. שוב, בלי לעשות כלום.

להרוויח כסף מקיצור כתובות באינטרנט
תשלום מאתר קיצור כתובות


מה שכל כך נפלא באתרים מהסוג הזה הוא כמות הכסף הבלתי מוגבלת שניתן להרוויח. ככל שתפרסמו יותר לינקים מקוצרים מהאתרים האלו וככל שתעשו זאת בחכמה - כך תרוויחו יותר בצורה פאסיבית.

תשלום 3 - מהאתר פרויקט המדגם


טוב, אז את האתר הבא אני בטוח שכולכם כבר מכירים: פרויקט המדגם. עונים על סקרים - ומקבלים כסף בתמורה. בניגוד ל2 האתרים הקודמים, האתר פרויקט המדגם הוא אתר ישראלי בעברית, כלומר לא צריך לדעת אפילו אנגלית כדי להרוויח דרכו כסף. בסך הכל עונים על סקרים ומקבלים תגמולים.
לאחרונה קיבלתי מהם עוד 300 שקלים.

עוד כסף ממילוי סקרים

להתראות, עד הפעם הבאה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal