השליח הגיע אליי היום עם 500 שקלים במעטפה!

למען הסר ספק

קודם כל אני רוצה לפתוח בהסבר קטן:
יש גולשים קבועים שבאים לבלוג הזה, ולא מבינים למה אני מפרסם הוכחות תשלום שקיבלתי. האם אני מנסה להרשים מישהו? ממש לא. הפוסטים האלה נועדו להוכיח לאותם אנשים שיש להם ספק לגבי היכולת לעשות כסף מסקרים באינטרנט, שזה באמת אפשרי.  לא פעם ולא פעמיים, אני רואה (בעיקר בפורומים) אנשים ספקנים. זה טוב להיות ספקן, אבל לא כשיש לך הוכחות חותכות מול העיניים. אז הנה הוכחות מולכם. אם אפשרי לעשות הכנסה קטנה מהצד אז למה לא? אם אני יכול, גם אתם יכולים, זה לא בשמיים.


אז בואו נמשיך:
לפני כחודש ביצעתי בקשת משיכה על סך 500 שקלים מאתר הסקרים המפורסם panel4all של חברת Panels.
רק שלשום הם שלחו אליי דוא"ל, שבו היה כתוב שהמעטפה עם התלושים בדרך אליי הביתה. לוקח להם בערך חודש לעבד את בקשת התשלום עד שמאשרים אותה.
(אתם יכולים ללחוץ על התמונה על מנת להגדיל אותה).

הודעה על קבלת גמולים
בהחלט עושה הרגשה טובה לקבל מייל כזה.  

קבלת התשלום בתו-הזהב תמורת מילוי סקרים באינטרנט

כבר היום, הגיע אליי שליח דואר רשום עד פתח הבית, עם מעטפה.
משום מה בהתחלה חשבתי שזהו צו לקריאה למילואים :) אבל ממש לא..
כשהסתכלתי על המעטפה, ראיתי שהיא מחברת Panels ומיד הבנתי במה מדובר.

תגמולים שקיבלתי באוגוסט 2013 מהאתר panel4all
500 שקלים בתווים של תו-הזהב. נחמד לא?

סיקור של אתר הסקרים הזה, הסברים והוכחות תשלום נוספות, תוכלו למצוא בפוסט הזה: האתר Panel4All

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal