זה ממש כיף כשיש לך הכנסה פסיבית!

אהלן חברים יקרים! הרבה זמן שלא הייתי פה ולא עדכנתי אתכם בכלל. התגעגעתם? גם אני!

שוב חזרתי מטיול ארוך של שמונה חודשים. בפעם הקודמת הייתי בקנדה ובאירופה אך הפעם הייתי בדרום מזרח אסיה (פיליפינים, ויאטנם, קמבודיה, לאוס וכמובן תאילנד). במשך כל התקופה הזאת לא נגעתי במחשב, אלא רק כדי לדבר עם הקרובים שלי בסקייפ ולהעלות תמונות מהטיול לפייסבוק...
זאת הייתה אחת המטרות של הטיול בעצם: להתנתק לחלוטין מהעבודה הזאת כדי לנקות את הראש. אבל, בניגוד לעבודות אחרות - בכל התקופה הזאת של הטיול המשכתי לקבל כסף מכל מיני אתרים שבהם הייתי פעיל לפני שיצאתי לחו"ל.

זה בעצם העניין בהכנסה פסיבית מהאינטרנט, את זה בדיוק הרבה אנשים בארץ מחפשים להשיג: להכניס כסף לחשבון הבנק גם כשלא עובדים, גם בזמן שמטיילים בחו"ל או מתעסקים בדברים אחרים לחלוטין. ואת זה - אפשרי להשיג בפעילות באינטרנט, לרבות תכניות שותפים למיניהן, אך לא רק.


להרוויח כסף גם בזמן שמטיילים
בנאוויי, פיליפינים.


זאת אכן הרגשה טובה לגלות שנכנס לך כסף בצורה פסיבית לגמרי.
שלא תטעו - לפני שיצאתי לטיול אכן השקעתי קצת זמן בביסוס ההכנסה הזאת, זה לא נוצר מהאוויר.
גם אתם יכולים להשקיע זמן ולקבל תמורה לטווח הארוך.


במציאות הכלכלית של ישראל היום, אני חושב שכל אדם צריך לדאוג לעצמו מבחינה פיננסית ולא להסתמך אך ורק על הכנסה מעבודה כשכיר. מי יודע - אולי יום אחד כרעם ביום בהיר תהיו מפוטרים, או שימאס לכם כל כך מהעבודה בה אתם עובדים עד שתרצו לעזוב אותה, או חס וחלילה, יקרה מצב שבו לא תוכלו להמשיך לעבוד עקב מגבלה גופנית. אם זה יקרה - רוב הסיכויים שלא תהיה לכם הכנסה אחרת פרט להכנסה קטנה מהמדינה או מהמוסד בו עבדתם.

כדי להימנע מחששות שכאלה, לדעתי כל אחד צריך לדאוג לעצמו ע"י ביסוס הכנסה שלא תלויה בעבודה בה הוא עובד. ואת זה אפשר לעשות באינטרנט שנגיש לכולם.

אמשיך לעדכן בקרוב.
להתראות עד הפעם הבאה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal