קיצור כתובות עם Linkbucks

להרוויח כסף מקיצור כתובות עם linkbucks
אתר לקיצור כתובות 
עדכון (2020): האתר Linkbucks נסגר.
לעומתו - האתר adf.ly (שפועל על אותו עיקרון) מאוד מצליח ומכניס לי כסף ל-paypal עד היום.

קיצור כתובות היא שיטה נהדרת להשיג הכנסה פסיבית באינטרנט. אם אתם לא יודעים עדיין מה זה בכלל קיצור כתובות ואיך מרוויחים מזה כסף, אני ממליץ לכם לקרוא את הפוסט על האתר Adf.ly - משום שכל האתרים בתחום הזה עובדים על אותו עיקרון.

מה שיפה בשיטה הזאת, זה הפוטנציאל לרווח פסיבי.

למה אני מתכוון? אם שמתם לינק מקוצר אחד בפורום כלשהו - הלינק הזה "יעבוד" בשבילכם למשך הרבה שנים.. כל הלחיצות שיהיו אי-פעם על הלינק הזה שוות לכם כסף! אין מגבלה לכסף שאתם יכולים לעשות, ככל שתפיצו יותר לינקים ברשת, כך תהנו מכסף פסיבי שיכנס אליכם ל-Paypal גם בעוד כמה חודשים ואפילו בעוד כמה שנים.. כל עוד האתר קיים!

האתר הזה מאוד נוח לשימוש. אם אתם רוצים להתחיל לעשות שם כסף, היכנסו לאתר ובלשונית Creat Links ושם תתחילו לקצר כתובות (בלחיצת כפתור פשוטה) ולאחר מכן להפיץ אותם ברשת. בנוסף יש לכם טבלת מעקב נוחה (בלשונית Manage Links) שמאפשרת לכם לראות על איזה לינקים שלכם לחצו יותר ועל איזה פחות (כך תוכלו לדעת לדוגמה, איפה הלינקים שלכם עובדים יותר טוב ואיפה כדאי לכם יותר להשקיע).

דרך-אגב אפשר לראות באתר באיזה מדינות הרווח על הקליקים הוא הכי גבוה, וראיתי שבישראל דווקא הרייטים טובים יחסית לשאר המדינות, בסביבות 2-3 דולר לכל 1000, בעוד שברוב המדינות זה פחות מדולר אחד. כמובן שהרווח הכי גבוה לקליק הוא מגולשים ממדינות דוברות אנגלית כמו ארה"ב כמובן, קנדה, אנגליה, אוסטרליה ועוד. לכן בשביל למקסם רווחים עדיף לפרסם לינקים באתרים גדולים באנגלית. עופו עם הדימיון שלכם.

בהצלחה!

תגובות

  1. היי
    יש לך אולי רשימה של פורומים בהם מותר לפרסם לינקים של Adf.ly כי ב FXP, reddit... אסור

    השבמחק
    תשובות
    1. בדר"כ בפורומים גדולים ונחשבים - אי אפשר לפרסם את הלינקים מהסוג הזה בגלל "רווח אישי". אבל זה לא סוף העולם, יש המון פורומים פעילים (גם בעברית וגם באנגלית) שבהם אפשר לפרסם את הלינקים. פשוט תפשפש באינטרנט ותמצא.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal