טיפים - איך להרוויח יותר מאתרי קיצור כתובות?

איך מרוויחים כסף פאסיבי באינטרנט בשיטת קיצור לינקים?


אהלן חברים, אני הולך בפוסט הזה ללמד אתכם כמה טריקים וטיפים על איך לעשות יותר כסף מקיצור כתובות באינטרנט, כך שתוכלו להרוויח יותר ולהפיק את המיטב מהשיטה הזאת. את הפוסט הזה אני אחלק ל-2 חלקים: קודם כל אסביר על השיטה ואח"כ אתן טיפים מעשיים להרוויח יותר. לכן אם אתם יודעים כבר על מה מדובר, דלגו לחלק השני של המדריך.

חלק 1 - מה זה קיצור כתובות?

אז לכל למי שעדיין לא יודע מה זה בדיוק "קיצור כתובות", הנה הסבר קצר:
כולנו יודעים שמה שדוחף ומניע את האינטרנט זה הפירסום. אנחנו רואים פרסומות (ולא מעט אלא הרבה פרסומות) כמעט בכל אתר שאנחנו מגיעים אליו, זה יכול להיות באנרים, סרטונים או פשוט לינקים. אתרי קיצור כתובות נותנים לנו, הגולשים, את האפשרות לקחת חלק ולהרוויח כסף מאותן פרסומות. איך בדיוק? כולנו הרי פעילים מבחינת כתיבת תוכן באינטרנט ברמה כזאת או אחרת - חלקנו כותבים תגובות בפורומים, כותבים בלוגים, מגיבים באתרים מסוימים, פעילים ברשתות חברתיות ועוד. לפעמים אנחנו גם משתפים לינקים של אתר כלשהו בחלק ממה שאנחנו כותבים, וזה יכול להיות כל דבר: כתבה מעניינת בוואלה, חדשות במאקו, סרטון יוטיוב או סתם תמונה שאהבתי באתר כלשהו ואני רוצה שגם אחרים יראו אותה. לכן אם אנחנו נפרסם את אותם תכנים אבל נוסיף להם פרסומות, נוכל גם אנחנו להרוויח כסף! 

בגדול, זה התהליך: 

1. לוקחים כתובת כלשהי באינטרנט שאני רוצה לפרסם במקום כלשהו, למשל:

2. נכנסים לאתר שמקצר כתובות ומציע כסף (למשל דרך האתר Adf.ly) ושם אני יכול לשים את הכתובת הארוכה הזאת ולקבל במקומה כתובת יותר קצרה, הנה מה שקיבלתי: http://adf.ly/DQufN

3. הכתובת הקצרה מובילה בדיוק לאותו דף אבל היא מכילה גם "פרסומת" שמושתלת אוטומטית ע"י האתר לקיצור כתובות, אני לא צריך לעשות כלום כדי שהיא תופיע. כל מה שנותר עכשיו לעשות זה להפיץ את הלינק. כל פעם שאני מפרסם את הכתובת הקצרה וגולשים נכנסים אליה (למשל בפורום) אז אני מרוויח כסף! פשוט וקל. 

חלק 2 - טיפים להגדיל את הרווחים


לינקים שאנשים אוהבים

אתם אולי לא יודעים אבל יש אנשים שהפכו את השיטה הזאת לעיסוק עיקרי ומרוויחים מזה לא רע בכלל! אותם אנשים מפרסמים לינקים בלי סוף באינטרנט, כמה שהם יכולים, בעיקר בפורומים. כל כתבה חדשה שיוצאת ב-ynet הם מיד "מעדכנים" את כולם בפורומים ומוסיפים לינק מקוצר לכתבה המלאה. זה נכון לא רק לגבי כתבות אלא גם לגבי שירים חדשים, סרטים חדשים שיוצאים בקולנוע או כל דבר אחר שעשוי לעניין הרבה אנשים. תחשבו על תנועת הגולשים האדירה שעוברת  בכל הפורומים ביחד ועל הפוטנציאל שילחצו על הלינקים שאתם שמתם שם לאורך זמן. 

לכן, שיטת עבודה מומלצת ויעילה היא למשל לעשות לעצמכם רשימה של הרבה פורומים (במועדפים) ולפרסם בכל אחד מהם מידי פעם לינקים מקוצרים שמקשרים ל:

1. כתבות חדשות ומעניינות שיוצאות באתרי חדשות כגון mako, walla. ynet, nana10 ועוד.. 
2. לינקים לסרטונים מעניינים מאוד/ מצחיקים/ נצפים מאוד ביוטיוב.
3. קישור לטריילרים של סרטים שיצאו לאחרונה בקולנוע.
4. קישורים להורדה של שירים, סרטים, תוכנות שהרבה אנשים מחפשים דרך אתרי הורדות (שדרך אגב, גם באתרי הורדות אתם עושים כסף על כל הורדה, כך שאתם מרוויחים בעצם כפליים). 
הכי חשוב, שתפרסמו דברים שהרבה אנשים רוצים לראות או לקרוא עליהם! 

לכו על זה בענק! 

אם חשבתם לפרסם רק בפורומים ישראלים, זה נחמד אבל זה לא כל כל יעיל. אם אתם רוצים להרוויח בגדול, תפיצו את הלינקים שלכם בפורומים באנגלית / מחו"ל. תנועת הגולשים שיש שם זה ממש לא כמו בארץ, יש שם כמות גולשים מטורפת!.. הפעולה היא אותה פעולה כך שאתם לא צריכים להתאמץ יותר או משהו כזה, פשוט צריך למצוא אתרים/פורומים שיהיו בהם כמה שיותר אנשים וגולשים שיכנסו, זה הכל.
בנוסף - כמות הכסף שאתם מקבלים על אלף כניסות של גולשים מארה"ב למשל - היא כפולה על אלף כניסות מישראל. אתם מבינים עכשיו את הפוטנציאל ועד כמה זה באמת שווה?

מה לעשות כאשר אתר מסוים חוסם לינק מקוצר?

יש אתרים שלא מאפשרים אוטומטית לינקים של אתרי קיצור כתובות (אם תנסו למשל להכניס כתובת מקוצרת של האתר adf.ly לפייסבוק אתם לא תצליחו). 
לכן, יש פתרון נחמד ופשוט לאתרים כאלה. אתם יכולים להשתמש באתר bit.ly - לשם שינוי ה-URL, וכך תוכלו לפרסם בגם באתרים האלה קישורים ולהרוויח עוד כסף. 

דוגמה קטנה

דוגמה לנושא שאפשר לפתוח בפורום מסויים: 
שלום חבר'ה, ראיתי כתבה מעולה ב-ynet שבה מראים את גלעד שליט עם החברה החדשה שלו: http://adf.ly/VC1Nf 

מומלץ להתמיד כדי ליצור רווחים גבוהים

אני לדוגמה, לא השקעתי כל כך, לפני 3 חודשים פיזרתי כמה לינקים מקוצרים בכמה פורומים ישראליים ומאז פחות או יותר לא נגעתי ולא עשיתי שום דבר (אני מודה שזה מעצלנות..). אז תוכלו לראות גם לפי פירוט התשלומים שקיבלתי מהאתר את הירידה ההדרגתית ברווחים (אבל עדיין יש רווחים כל חודש אוטומטית!). בחודש הראשון קיבלתי 10$ למשל.

כסף קל מקיצור כתובות
תשלומים בכל חודש מהאתר Adf.ly נשלחים אוטומטית ל-Paypal שלי

לכן, אם אתם רוצים שהרווחים שלכם יעלו ככל שהזמן עובר (ולא יישארו אותו דבר או ירדו), פשוט תקפידו להפיץ כתובות מקוצרות כל יום או כל כמה ימים, בכמה שיותר פורומים - גם בארץ וגם בחו"ל, מתי שנוח לכם.

תתחילו מכאן: אתרים מומלצים לקיצור כתובות

בהצלחה!

תגובות

  1. מאיזה אתר לדעתך, אפשר לקבל יחסית הרבה כסף על קיצור לינקים ?
    Bit.ly משלם על כניסות?
    Adf.ly משלם, אבל אם אני שם את הקיצור דרך Bit.ly זה ישר יחסום בפייסבוק, לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי, 2 האתרים הכי טובים כיום לקיצור לינקים הם adf.ly ו- לינקבקס.
      האתר bit.ly לא משלם על כניסות, כי הייעוד שלו הוא אחר לגמרי. משתמשים באתר הזה כדי לקצר לינקים ולפקח עליהם מבחינת סטטיסטיקות (כדי שתדע לאיזה לינק שלך נכנסו יותר אנשים וכו'), אך המלצתי גם להשתמש בו לשינוי כתובות מקוצרות מאתרים כמו adf.ly כדי שיהיה אפשר לשים לינקים גם באתרים שלא מסכימים לעשות את זה, כדוגמת פייסבוק.

      מחק
    2. לקחתי לינק שקיצרתי מAdf.ly ושמתי את הלינק המקוצר בBit.ly , וזה חסם בפייסבוק..

      מחק
    3. נכון, פייסבוק לאחרונה החלה לחסום גם את זה.
      אבל צריך לזכור שאין סוף להתחכמויות שאפשר לעשות, ואפשר לעקוף את זה בצורה אחרת: במקום לפרסם ישירות לינק מקוצר בפייסבוק, תפרסם בפייסבוק לינק לאתר או לפורום אחר שבו שמת לינק מקוצר.
      למשל אם פתחת נושא בפורום ושמת לינק שמוביל לכתבה בוואלה - תשים בפייסבוק קישור לאותו עמוד של הנושא בפורום, וכך גולשים יכנסו גם לשם.
      יש לזכור שהמטרה היא לא להיות ספאמר ולא לזבל את הרשת, צריך לעשות את זה בצורה נכונה ובטעם טוב, אחרת יחסמו אותך גם בפורומים בסופו של דבר.

      מחק
    4. איך אני מושך את התשלום לpaypal

      מחק
    5. יוסף, התשלום נשלח אליך באופן אוטומטי אחת לחודש, אתה לא צריך לעשות כלום.
      אתה יכול לראות מתי התשלום מתבצע, באתר adf.ly בעמוד withdraw. יש שם ספירה לאחור לתאריך שבו התשלום ישלח אליך.

      מחק
  2. היי,באיזה אתר הורדות אפשר לפרסם את הלינקים?אפשר כמה אתרים ספציפים?תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה עם האתר Adfly השגתי כ450 כניסות אך התגמול נמוך האם זה רק באתר הזה כלומר קיבלתי 0.27128

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal