כסף מסקינדו ואוגל ישר לחשבון הבנק

היי חברים, היום אני אראה לכם תשלומים שקיבלתי מרשת השותפים סקינדו ומהאתר אוגל, ואסביר לכם איך גם אתם יכולים להרוויח כסף באינטרנט דרך האתרים האלה.

טוב, אז בואו נתחיל קודם כל מהאתר אוגל. ברגע שמגיעים באתר הזה לסכום של 100 שקלים, אפשר למשוך את הכסף מהם. אחרי כמה ימים שהם בודקים את הזכאות שלי לתשלום, הם שולחים מייל כזה, כמו שהם שלחו אליי: 

הודעה על זכאות לתשלום מהאתר oogle
הודעה מהאתר אוגל שלפיה מגיע לי תשלום של 100 שקלים

בקצרה, הם אומרים שאני צריך לשלוח אליהם "חשבונית" בשביל שאוכל לקבל את הכסף המגיע לי, אך זה לא בעיה בכלל כי כמו שאמרתי לכם כבר הרבה פעמים אני משתמש בשירותי האתר "החשבונית של השכיר" ע"מ להוציא חשבוניות כחוק. התהליך ממש פשוט והכל מתבצע באינטרנט. 
לרשת השותפים סקינדו, הייתי צריך גם לשלוח חשבונית ע"ס של 723 שקלים, כדי לקבל אותם (אגב, לסקינדו מוציאים חשבונית על שם חברת יו.אמ.פי בע"מ). 
כשמוציאים את החשבוניות האלה, של אוגל ושל סקינדו, באתר החשבונית של השכיר, המערכת מוסיפה מע"מ (17%) לכל אחד מהם אוטומטית ואז יוצא סה"כ 956 ש"ח, ככה: 

קבלת משכורת דרך האתר החשבונית של השכיר
פירוט הקבלות במשכורת של חודש אוקטובר 2012

לפני כמה ימים שמתי לב שהכסף נכנס לי לחשבון בנק. סה"כ 724 נקי, אחרי ההורדות שלהם (מע"מ, דמי טיפול, ביטוח לאומי וכו').

כסף נכנס לחשבון הבנק מחברת החשבונית של השכיר
תצלום מבנק הפועלים

זהו, הכסף בבנק!
בנוסף הם שולחים אליי הביתה תלוש משכורת לאותו החודש עם פירוט ההורדות והסכום הסופי. אפשר לצפות גם בתלוש משכורת בתוך המערכת שלהם באתר אינטרנט:

תלוש משכורת לחודש הזה
פירוט תלוש משכורת באינטרנט

יש לזכור, אלו תשלומים שקיבלתי רק מ-2 אתרים החודש (סקינדו ואוגל). יש עוד הרבה אתרים באינטרנט שעושים דרכם הכנסה נוספת!
אני יודע שהרבה אנשים חוששים להיכנס לתחום הזה של רשתות שותפים , ולא יודעים בדיוק מאיפה להתחיל. בשביל זה בדיוק הכנתי לכם את המדריך לתכניות שותפים, כדי שתהיה לכם נקודת התחלה טובה ונוחה. זה לא כל כך קשה לעשות כסף באינטרנט, צריך רק להקדיש זה קצת זמן בהתחלה, כדי ללמוד שיטות יעילות וטובות להצליח.
באתר אוגל, כל שעליכם לעשות זה לבצע משימות שונות כגון: שיתופים בפייסבוק, צפייה בפרסומות שנשלחות למייל, הפצת קמפיינים, הוספת חברים, מילוי סקרים ועוד. 
שיהיה בהצלחה.

תגובות

  1. אהלן, סתם רציתי לשאול, לא חבל על כל הזמן שאתה משקיע בשביל הגרושים שאתה מרוויח?
    כלומר, אני רואה שאתה רשום בהמון אתרים שאחרי זמן מסויים נותנים לך מקסימום כמה מאות שקלים, זה שווה את ההשקעה? וזו השקעה..אל תגיד לי שזה לא מצריך זמן, זה המון זמן.(אני לא יודע בן כמה אתה, אם אתה חייל או צעיר יותר אני מבין, אבל אם אחרי צבא, לדעתי אתה מבזבז את הזמן שלך) ((אני עובד "רק" עם קליקבנק, עושה בחודש מעל ל3 אלף דולר))

    השבמחק
  2. חייבת עזרה דחוף!!
    איפה אתה מפרסם את הקמפיינים שאתה מדיע לסכומים כאלה ????

    השבמחק
    תשובות
    1. היי,
      אין מטה קסמים בשביל לייצר כסף מתכניות שותפים. בשביל להגיע לסכומים של מאות או אלפי שקלים בחודש, צריך להקים תשתית טובה (לפחות בהתחלה) ולהשקיע קצת זמן.
      זה אומר שצריך לפתוח לפחות בלוג אחד (אפילו בחינם) בנושא רלוונטי, לשתול בו קמפיינים ולהתחיל לקדם אותו כדי להביא תנועת גולשים לאתר - וכך לקצור רווחים. את יכולה לקרוא באינטרנט על "קידום אתרים", יש המון מידע זמין.
      בהצלחה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal