10 דולר מאפליקציית Appredeem

עדכון: האפליקציה נסגרה.
צפו באפליקציות החדשות שמשלמות כסף ל-Paypal בשנת 2020.

היי חברים, לפני כמה דקות קיבלתי תשלום של כמעט 10$ לפייפל דרך האייפון שלי מאפליקציית Appredeem. וגם אתם יכולים לעשות את זה.
אגב זו לא הפעם הראשונה שאני מקבל תשלום מ-Appredeem: הנה עוד כמה תשלומים שקיבלתי בעבר.

אז הנה התהליך של קבלת הכסף:

אחרי שצפיתי בטריילרים לאפליקציות דרך AppTrailers ובנוסף הורדתי וניסיתי אותם ב-Appredeem - צברתי כמות מכובדת של נקודות, החלטתי שבא לי למשוך את הכסף שלי מהאפליקציה ל-Paypal (דרך אגב אפשר למשוך בכל סכום שהוא, אין מינימום ל- Pay Out). 

אז בלשונית Redeem בחרתי באפשרות Paypal. הופיעה לי הודעת אישור: 

אישור שליחת הכסף לפייפל מ-appredeem
אישור משיכת הכסף
כל מה שצריך לבדוק זה שהאימייל שלי הוא אכן כתוב בצורה נכונה, שלא תהיה בעיה עם התשלום לפייפל. לוחצים Yes. לאחר מכן הנקודות שלי התאפסו, והופיעה הודעה באפליקציה שהם שלחו את הכסף והוא יגיע לחשבון הפייפל שלי תוך 60 שניות. קלי קלות:

הודעת שליחת תשלום
הכסף יישלח תוך 60 שניות
אמנם לא קיבלתי את הכסף לאחר 60 שניות, אלא בערך אחרי כמה דקות אבל עדיין - זה נחשב תשלום מידיי. קיבלתי הודעה מהאפליקציה של Paypal באייפון שלי, שהתשלום אכן התקבל, נכנסתי לפייפל וצפיתי בפרטי התשלום:

בעזרת אפליקציית paypal ראיתי שהתשלום אכן הגיע
צפייה בתשלום שהגיע לפייפל
10 דולר מהאייפון.. לא רע, אה?
אגב, תוכלו למצוא בקטגוריית "כסף דרך הסמרטפון" עוד אפליקציות בסגנון הזה.
מקווה שעזרתי, בהצלחה לכם!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal