שורטר - עוד דרך קלילה להרוויח כסף

בפוסט הבא אני אציג בפניכם אתר ישראלי חדש שנקרא shorter המאפשר לנו לעשות כסף על ידי קיצור כתובות. אני מזהיר מראש שהדרך הספציפית הזו להרוויח כסף היא לא מתאימה לכל אחד, משום שבשביל לראות רווחים גבוהים צריך להיות עכבר אינטרנט שמפרסם לינקים בכל פינה אפשרית. אז אם אתם לא כאלה - חפשו כאן דרכים אחרות להרוויח כסף באינטרנט.

אז איך זה בדיוק עובד?

כל האתרים שאתם מכירים שמציעים לכם תשלום עבור קיצור כתובות עושים את הרווחים שלהם מפרסומות ב"דף המעבר". או במילים פשוטות, אם אני רוצה לפרסם באיזה פורום את הכתבה הזאת לדוגמה: "רק בגוגל: משכורת גם לאחר המוות", אני יכול להשתמש במערכת קיצור הכתובות של שורטר ולפרסם את הלינק שהם נותנים לי במקום הלינק המקורי המפנה ישירות לכתבה, הנה: http://www.shorter.co.il/1Ov. כמובן שכל מי שייכנס ללינק הזה יראה פרסומת במשך 5 שניות ואז יצטרך ללחוץ "דלג לאתר" בצד שמאל למעלה (אתם יכולים לנסות בעצמכם). כל לחיצה כזאת שווה לכם כסף! באתר שורטר אתם מרוויחים על כל 1000 כניסות - 4$. נכון התגמול נמוך, אך מה שנחמד הוא שאתם שותלים קישור פעם אחת ומרוויחים ממנו לכל החיים. אתם יכולים לשים קישורים כאלה איפה שרק בא לכם - בלוגים, פורומים, פייסבוק, אתר משלכם ועוד. הבעיה בלינקים האלה היא שהם פוגעים בחוויית הגולש, אז אם אכפת לכם מהגולשים (או למשל מהחברים שלכם בפייסבוק) אתם יכולים לפרסם לינק שפוגע הרבה פחות בחוויית הגלישה אך עדיין יכניס לכם כסף. באתר יש לכם אופציה לבחור איזה סוג של קישור זה יהיה: "פרסומת מעבר" או רק "באנר עליון", ואם אתם רוצים לראות איך זה נראה אז הנה אותה כתבה ממקודם אבל רק עם באנר עליון: http://www.shorter.co.il/1Ow. נחמד לא? החבר'ה שבנו את shorter באמת השקיעו במערכת טובה, אז שווה לבדוק אותה.

איך הם משלמים?

מינימום לבקשת התשלום הוא 50$, ואת הכסף מקבלים לחשבון paypal, בכל 10 לחודש.  באתר אתם יכולים לראות סטטיסטיקות של הלינקים שלכם, כמה אנשים לחצו וכו'. כמובן שאתם יכולים להצטרף לתוכנית השותפים שלהם ולהרוויח עוד.


ראה גם:
Adf.ly - אתר לקיצור כתובות


תגובות

  1. קיבלת מאתר זה תשלום כבר?

    השבמחק
  2. שלום חשוב לי לדעת אם עדיין מקבלים ממנו כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. מהאתר הספציפי הזה עוד לא ראיתי תשלום משום שלוקח הרבה מאוד זמן לצבור שם כסף.
      שימו לב למה שכתבתי בתחילת הפוסט: בשביל להרוויח כסף מהאתר הזה צריך לדעת איך לפרסם לינקים בכמויות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal