עוד דולרים מהאפליקציה Appredeem

עדכון: לצערנו, אפליקציה זו נסגרה.
כמו שאתם יודעים בעבר היה אפשר להרוויח כסף מאפליקציה זו אבל היום (2020) ישנן אפליקציות טובות יותר שדרכן אפשר לקבל כסף.

הנה כמה תשלומים שנשלחו לחשבון שלי ב-paypal מהאפליקציה Appredeem.

מה עשיתי בשביל לקבל את הכסף? נרשמתי לאפלקיציה, ביצעתי בה מספר משימות ששוות כסף ומידי פעם משכתי את הכסף לפייפאל.
מדריך מלא לאפליקציה הזו תוכלו לראות כאן.
ברצף של כמה תשלומים קיבלתי מהם בערך 50 דולר, תלחצו על התמונה להגדלה.


אפליקציות כסף paypal
קבלת כסף תמורת התנסות באפליקציות - צילום מתוך הסטורית תשלומים ב-paypal


תגובות

  1. צברתי סכום מסויים וניסיתי לעשות משיכה לפייפל וכתוב שאי אפשר. מה הבעיה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהרשמה לאפליקציה, עשית התאמה למכשיר שלך?
      שים לב, אולי המייל שהזנת באפליקציה הוא לא בדיוק המייל שלך בפייפאל.

      מחק
    2. אהלן, גם אני צברתי כסף ועשיתי משיכה והוא רושם לי שב- PAYPAL אין מספר בנק, אחרי שרשמתי את הפרטים שלי הוא ממשיך לרשום את אותו בעיה. אתה מכיר את זה? איך פותרים את זה?תודה רבה

      מחק
    3. שלום, מה זאת אומרת "אין מספר בנק"? מה כתוב לך בדיוק? בהרשמה, הזנת את האימייל הנכון של ה-Paypal שלך?

      מחק
  2. שלום. הורדתי את התוכנה, אני מזין את הפרטים בהגדרות, ולאחר שאני לוחץ על הכפתור- "ליצור חשבון", הוא פשוט לא מגיב! כאילו אין שם כפתור!
    שמעת פעם על משהו כזה?
    תודה מראש!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כבר נתקלתי בזה. כנראה שזה באג קטן אז פשוט תנסה לפתוח חשבון דרך האתר שלהם ולא דרך האפליקציה.

      מחק
  3. היי, תודה על הפרסום. רציתי לדעת איך הגעת לסכומים כאלה? יש לי את האפליקציה הזאת כבר המון זמן, ולא הרווחתי ממנה יותר מ10 דולר.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום אביב,
      הסיקור שנכתב הוא מלפני שנה. לצערי, כיום האפליקציה הזאת היא לא מה שהייתה פעם.
      פעם היה יותר קל להרוויח בקלות דולרים, היום יש פחות אפליקציות להתנסות - ולכן גם צבירת הכסף היא יותר אטית.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal