בלוג בתפוז - איך להרוויח כסף מכתיבת תוכן

אתר "תפוז אנשים" משלמת כסף לבעלי הבלוגים שלה. הבלוגרים הם מכניסי הכסף העיקריים לאתר ולכן הם גם מתוגמלים כספית על עבודתם והשקעתם בכתיבת הבלוגים.
באופן כללי, יש עשרות אתרים באינטרנט שמאפשרים לכל מי שרוצה לכתוב תוכן ולקבל על זה כסף. הסוד שעומד מאחורי זה הוא פשוט: מנוע החיפוש גוגל "אוהב" תכנים ייחודיים ולכן יש סיכוי טוב שאותם תכנים יופיעו במקומות ראשונים בגוגל. תכנים ייחודים שכאלה מסופקים ע"י אנשים שונים, בעיקר בלוגרים.. כל אחד והסגנון כתיבה שלו.

בבלוגריה של תפוז יש מאות ואלפי אנשים שמרוויחים כסף כהכנסה נוספת עבור התוכן שהם כותבים בבלוגים שלהם. כל אחד יכול לפתוח בלוג כזה בתפוז ולהתחיל לגרוף ממנו רוווחים, כי למעשה יש כל הזמן תנועת גולשים באתר תפוז ולא צריך לדאוג להביא לשם גולשים כמו באתר אישי משלכם. זהו למעשה היתרון הגדול של פתיחת בלוג בתפוז - הגולשים כבר נמצאים, הכסף כבר נמצא - כל מה שצריך לעשות זה לכתוב תכנים איכותיים ומקוריים.
תפוז משלמת 8 ש"ח עבור כל אלף צפיות בבלוג. אם אתם צוברים מוניטין טוב ויש לכם גולשים שרשומים לעדכוני הבלוג שלכם, אז בכלל הרווח כאן הופך להיות פסיבי ומשתלם במיוחד. בלוגים טובים עושים הכנסה מהצד של אלפי שקלים בשנה.  

יאללה למה אתם מחכים? לכו לתפוז, פתחו בלוג ושיהיה בהצלחה!



תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal