יום רביעי, 13 ביוני 2012

ככה עושים 600 ש"ח ב-paypal מהאתר פרויקט המדגם

לא תלושים, לא הנחות, לא מתנות. היום קיבלתי 600 ש"ח לחשבון ה-paypal שלי מאתר הסקרים פרויקט המדגם. עד עכשיו קיבלתי מהם רק תלושי-קנייה של תו-הזהב, אבל לאחרונה כפי שכבר כתבתי כאן, האתר התחיל לשלם לגולשים שלו כסף אמיתי במקום תלושים. מי ששואל את עצמו איך לעשות כסף בקלות על-ידי מילוי סקרים בתשלום, יכול להיכנס לסיקורים של אתרי סקרים.  שימו לב לתאריך, מי שילם (Midgam Project) וכמובן לסכום. אחרי העמלה של פייפאל, קיבלתי סכום נקי של 578.40 ש"ח - שתכלס, אני מעדיף אותם מאשר לקבל 600 ש"ח בתלושים.
לחצו על התמונה להגדלה:














מכיוון שזה דבר חדש, החלטתי לעשות פוסט שהוא גם הוכחת תשלום וגם מדריך קבלת תשלום מפרויקט המדגם.
אז איך האתר שילם לי כסף?
כשביצעתי פקודת משיכה באתר פרויקט המדגם, האתר שלח לי מייל ב-10 לחודש (הם מטפלים בתשלומים בכל 10 לחודש). במייל יש הוראות איך לקבל את הכסף דרך paypal, וזה מה שכתוב:


שלום,
בחודש האחרון קיבלנו ממך בקשה לתשלום גמולים לחשבון שלך ב- Paypal.
על מנת שנוכל לעשות זאת עליך לבצע את הצעדים הבאים:
1) תיכנס לחשבון שלך בפייפאל
2) תיגש ללשונית 'בקש תשלום'
3) תזין לתוך התיבה של הדואר האלקטרוני את הכתובת: ariel@midgam.com
4) תציין את הסכום בתיבה המתאימה: 600 שקלים.
5) סמן שהסכום הוא בעבור שירותים ולחץ על כפתור ההמשך
6) המערכת שלהם תעביר אותך דף. בחלק התחתון של הדף המערכת שלהם מאפשרת לך לרשום דואר אלקטרוני למקבל.
7) בהודעה יש לרשום את שם המשתמש שלך במערכת שלנו ואת ארבעת הספרות האחרונות של מספר תעודת הזהות שלך (מבלי שזה ירשם - התשלום לא יועבר!!!). 
8) לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור 'בקש תשלום'

זהו, ההודעה תישלח אליי לגבי בקשת התשלום שלך. 
אני אטפל בבקשה שלך תוך שלושה ימי עסקים.
תקבל הודעה על התשלום מהמערכת של Paypal

הערה חשובה:

מהתגובות שקיבלתי למדריך הזה, הבנתי שיש הרבה גולשים שקראו ושלא הבינו נכון מה המטרה של המדריך.
המדריך נועד כדי להסביר את הפרוצדורה שבה מקבלים את הכסף שאתם צברתם באתר פרויקט המדגם. אם לא צברתם שם כסף - לא תקבלו כסף (אין כסף שנשלח סתם ככה "באוויר"). היו גולשים שחשבו שהם יקבלו כסף סתם ככה, אם הם ישלחו "בקשה" לפרויקט המדגם כמו שכתוב כאן.
אני שב ואומר: תירשמו לאתר פרויקט המדגם, תענו על סקרים, תצברו כסף עבור הסקרים באתר ואז כשתגיעו למינימום של 50 ש"ח, תוכלו לקבל את כספכם מהאתר, ולהיעזר במדריך הזה כיצד בדיוק לעשות זאת.

המדריך:

אז למי מכם שלא יודע איך עושים את זה, הנה מדריך מפורט:
1. נכנסים לחשבון שלכם ב-paypal. אם עדיין אין לכם חשבון כזה, כנסו למדריך paypal.
2. יש ללחוץ על בקש תשלום, להזין את הדוא"ל ariel@midgam ולציין את הסכום שמגיע לכם (במקרה שלי זה 600 ש"ח, במקרה שלכם - זה הסכום שמגיע לכם מהאתר).






















3. בדף הבא תצטרכו לבדוק שהפרטים שכתבתם נכונים. בנוסף, איפה שכתוב "הודעה (אופציונלי) חייבים לרשום את שם המשתמש שלכם באתר פרויקט מדגם, וגם את ארבע הספרות אחרונות של תעודת הזהות שלכם. לבסוף, לחצו על "בקש תשלום".

4. זהו זה, הבקשה נשלחה, צריך לחכות עד 3 ימים ולראות אם נכנס הכסף.















5. לאחר 3 ימים אני חוזר לחשבון שלי ב-paypal, ו-הפתעה! קיבלתי תשלום. הסטטוס של התשלום הפך מ"ממתין" ל"שולם". כל מה שנשאר לי לעשות זה ללחוץ על "קבל" כפי שמופיע כאן (בצהוב):











6. המערכת תעביר אותנו לדף הבא, "קבל או דחה תשלום". עלינו ללחוץ על "קבל תשלום" כפי שמופיע בחץ האדום.



















7. זהו זהו, הכסף רשמית נכנס לך לחשבון העובר ושב ב-paypal.