איך לפתוח אתר אינטרנט בחינם?

לאחרונה המודעות של עשיית כסף באינטרנט גוברת בקרב הציבור הישראלי, והרבה אנשים שואלים את עצמם - איך פותחים אתר אינטרנט בחינם ויוצרים ממנו רווחים כספיים? או בקיצור: איך עושים כסף באינטרנט? והאם אפשרי לפתוח אתר גם בלי ידע בבניית אתרים? 
הדרכים לעשיית כסף באינטרנט הן רבות מאוד. אחת מהדרכים היא לפתוח אתר אינטרנט מצליח, ולראות ממנו רווחים פסיביים. זה הרי חלומו של אדם - להרוויח כסף כל חודש, בלי לעבוד. האם זה אפשרי? התשובה היא: כן! ויש לא מעט אנשים שעושים את זה. יש לא מעט אנשים בארץ שמרוויחים כסף באינטרנט רק מעצם העובדה שיש להם אתר אינטרנט או כמה אתרי אינטרנט, ואותם אנשים ממשיכים לפתח אתרים ולשדרג את האתרים שכבר קיימים ברשותם, כי הם רוצים עוד ועוד כסף. לתחום הזה אין סוף, אין מגבלה של כסף שאפשר לעשות. אפשר לעשות ממעט (כמה אלפי שקלים בחודש) ועד הרבה (מיליארדים, כמו האתר פייסבוק למשל). 
בשביל לפתוח אתר אינטרנט לא צריך ידע בתכנות או בבניית אתרים. יש 2 אפשרויות: לפתוח אתר אינטרנט בחינם או לפתוח אתר אינטרנט בתשלום. 


לגבי פתיחת אתר אינטרנט בתשלום, אין צורך לפרט יותר מידי. יש הרבה מאוד חברות שעוסקות בבניית אתרים, הכל בסופו של דבר זה פונקציה של כסף. כמה כסף אתה באמת מוכן לשלם עבור אתר אינטרנט? 


לגבי פתיחת אתר אינטרנט בחינם, אפרט יותר, כיוון שזה באמת מה שמעניין אנשים. הרבה אומרים לעצמם "אם אין לי ידע בנושא עדיין ואני לא יודע כמה באמת אפשר להרוויח, אז חבל לשפוך סתם כסף על בניית אתר אינטרנט". 
אז איך פותחים אתר אינטרנט בחינם? יש כמה אפשרויות לעשות את זה. הדרך הכי מומלצת לדעתי, בשביל מתחילים כמובן, היא לפתוח בלוג במערכת בלוגר.  
בלוגר היא מערכת בלוגים (שייכת לחברת גוגל), וכל מי שמעוניין יכול להירשם למערכת ולפתוח בלוג משלו (או אפילו כמה בלוגים במקביל). חוץ מזה שהוא כמובן חינמי לחלוטין, השימוש במערכת של בלוגר הוא נוח וידידותי לכל משתמש כך שאין צורך בידע קודם כלשהו. הכי מומלץ לפתוח בלוג בנושא שאתם מבינים בו, מכמה סיבות: התכנים שאתם כותבים יהיו מעניינים יותר ומעמיקים יותר וכך יותר אנשים ירצו לקרוא אותם ויאהבו את הבלוג שלכם. איך אפשר לעשות כסף? - אתם בטח שואלים את עצמכם. דרך המערכת של ניהול הבלוג, אתם יכולים לשים בבלוג כל מיני תוספים למיניהם. אחד התוספים נקרא "גוגל אדסנס". התוסף הזה שנקרא "גוגל אדסנס" מציג בבלוג שלכם פרסומות ממומנות. זה אומר שהבלוג שלכם יכול להניב לכם כסף במידה והגולשים בבלוג שלכם לוחצים על הפרסומות האלו. 
באופן כללי אתם צריכים לקדם את הבלוג שלכם ברשת באינטרנט, כדי שיותר ויותר גולשים יכנסו לבלוג שלכם מידי יום. גם כאן יש שתי אפשרויות: אתם יכולים לפנות לגופים באינטרנט שעוסקים בקידום אתרים, או שאתם בעצמכם יכולים לעשות קידום לאתר שלכם - אחרי שקראתם מספיק אינפורמציה בנושא.
אתם כמובן יכולים לפתח את הבלוג שלכם והוא יכול להניב לכם כסף הרבה יותר ממה שאתם חושבים. לאחר תקופה מעטה, שכבר יש לכם ניסיון בתחום אתם יכולים להתקדם, להירשם לרשתות שותפים בארץ לדוגמה, ולהתחיל להתעסק עם שיווק תוכניות שותפים. מכאן, עוד הדרך ארוכה ויש הרבה מה ללמוד. 
בהצלחה!


קריאה נוספת:
איך לעשות כסף מתוכניות שותפים?
קידום אתר אינטרנט


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal