362 ש"ח מרשתות שותפים (we sell)

קיבלתי לאחרונה תשלום של 362 ש"ח מרשת השותפים וויסל (we sell).
אני (ועוד רבים אחרים...) מקבלים את התשלומים מרשתות שותפים בארץ דרך חברה שנקראת "החשבונית של השכיר בע"מ" - זו חברה שבעצם מתווכת ביני לבין רשתות שותפים בכל הנוגע לקבלת תשלום מהם. 
למידע נוסף כנס לכאן: מדריך לאתר החשבונית של השכיר.  
אם כן, הנה התצלום של התלוש משכורת שהגיע אליי לבית. את הכסף עצמו, הם מפקידים אוטומטית לחשבון הבנק כמובן. 
לכל אתר באינטרנט, שצריך לשלם לי כסף ודורש חשבונית מס - אני משתמש בחברה הזאת על מנת לגבות מהם תשלומים משום שזה הכי נוח לי, אני לא מתעסק עם הניירת והבלגן של מס הכנסה, קבלות, חשבונית וכולי.


כסף מעבודת פרילנסר באינטרנט
תלוש משכורת מהאתר "החשבונית של השכיר"

להרוויח כסף מהאתר וויסל, כל אחד יכול זה ממש לא סיפור מסובך. צריך להבין רק את העיקרון של שיטת השותפים ושיווק באינטרנט ולרוץ איתו. אני מחשיב את וויסל כמקבילה הישראלית לאתר ClickBank העולמי. מידע נוסף על האתר Wesell - לחץ כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal