פרוייקט המדגם - מילוי שאלונים בתשלום

האתר משלם כסף ל-Paypal בעבור מילוי סקרים באינטרנט.

פרויקט המדגם - משלם כסף על מענה לסקרים

איך זה עובד?


האתר שולח מידי פעם סקרים לתיבת המייל שלנו. כאשר ממלאים סקר מקבלים נקודות באתר. כאשר צוברים מינימום של 50 נקודות באתר, ניתן לבצע פקודת משיכה.

לאתר של פרוייקט המדגם יש בנוסף פורום, שבו אפשר לשאול שאלות ולקבל תשובות לגבי השירות. כיום, יש אלפי ישראלים רשומים בפרוייקט המדגם שעושים הכנסה נוספת מהבית על-ידי מילוי שאלונים בתשלום. מיותר לציין, שפרויקט המדגם פועל לפי חוק רישום מאגרי המידע בישראל, ושומר על פרטיות המשתתפים. כל השאלונים הם אנונימיים ומשמשים לצורך מחקר בלבד.


500 שקלים מפרויקט המדגם

הוכחות תשלום נוספות מהאתר פרויקט המדגם

600 ש"ח 
100 ש"ח 
100 ש"ח 



פרוייקט המדגם הוא אתר ישראלי שהוקם ע"י הבינתחומי הרצליה. תחילה, האתר הוקם על-מנת לקדם את המחקר האקדמאי ולענות על הצורך של חוקרים בתחום הפסיכולוגיה. פאנל הצרכנים באתר מאפשר לענות על סקרים שונים ולקבל בתמורה תגמול כספי.

הרעיון של מילוי שאלונים בתשלום נובע מהעובדה שהנדגם (מי שממלא את השאלונים) מקדיש קצת זמן ולכן הוא צריך לקבל על זה כסף. כשהאתר הוקם היה בו גם שאלונים פסיכולוגיים בלי תשלום, אך עתה האתר מציג רק שאלות וסקרים תמורת כסף.  בהתחלה האתר היה משלם למשתתפים באמצעות תלושי קניה של רב-תו או תו-הזהב אך היום הוא משלם כסף של ממש לחשבון ה- Paypal.





תגובות

  1. כמה נקודות שווה כסף ?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאני אומר נקודה, בפרויקט המדגם זה שווה לשקל אחד.

      מחק
  2. בהרשמה צריך להכניס טלפון תעודת זהות ועוד כמה דברים זה באמת הכרחי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן זה הכרחי ואני אסביר למה:
      חשוב להזין פרטים אמיתיים, משום שפרויקט המדגם מקפידים שהגולשים שמשתתפים בסקרים יהיו אנשים אמיתיים ולא חשבונות מזוייפים - כך הם שומרים על איכות הסקרים שלהם.
      כשתגיע לסכום המינימום לתשלום, פרויקט המדגם ירצו לשלוח לך את הכסף שמגיע לך, אבל בתנאי שתשלח להם צילום ת.ז שלך דרך המייל. אתה תצטרך לעשות את זה רק בפעם הראשונה שאתה מקבל מהם תשלום.. בכל שאר הפעמים אתה תקבל את הכסף אוטומטית, אחרי שכבר ידוע להם במערכת שמדובר באדם אמיתי.
      בקשר לטלפון - חשוב להזין טלפון אמיתי במקרה וירצו לדבר לשאול אותך לאן לשלוח את התשלום או אם תתעורר כל בעיה אחרת, אז אין צורך לחשוש מכך.

      מחק
  3. מאיזה גיל זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. מגיל 11 ומעלה אני חושב.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal